Thursday, June 6, 2013

This Year : 21 Years Old !!

Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday happy birthday, happy birthday to me !!! Hahaha tak malu nyanyi untuk bufday sendiri, tapi ala biar je la. Hari ni (6/ 6/2013) genaplah umur aku 21 tahun. Dah tua rupanya aku ni, hihi selalunya perasan muda jekk. Hari ini aku sambut bufday dalam library jelahh, sebab busy study kan, final exam dah dekat. Hehe.

Tapi tak lama kemudian, ada pulak orang datang kacau aku kat library tuh, sape lagi kalau bukan kawan terbaik aku tuh. Hehe gatai jer. Pastu kteorang lunch together2 la hari ni, dia yang belanja. Hehe. Seronok jer dok study sama2 kat library, pastu main teka game word sama2, serius comey jer. Hihi aku memang gedik la. Lewat petang baru kteorang bertolak balik, pastu naik bas sama2, alololo comey sangat, okay dah aku memang gila gedik ! haha

Sebelah malamnya, dia nak bagi hadiah birthday tu, terkejut gak aku bila dia bawak paper bag besar gedabak, hahaha ! Aku macam dah agak dah ape dalam paper bag tu. Ni haaaa !!




Terguling guling aku gelak sebab warna pink. Hahaha.

Alhamdulillah, makin bertambah umur, makin tua lak aku. Hehe. Terima kasih kepada semua yang wish, bagi hadiah, mendoakan aku ye, mekaseh banyak2 !! Hehehe

No comments:

Post a Comment