Wednesday, June 12, 2013

2nd & 3rd Paper !

Okay, hari ini aku update pasal 2nd and 3rd paper aku pulak.

2nd paper : Engineering Statistic (semalam)
3rd paper : Thermodynamics in Polymer (baru sahaja berlaku)

Disebabkan paper statistik semalam, dan hari ini paper thermo, aku memang tak sempat la nak buat entry untuk paper statistik jer, so terpaksa gabung sekali untuk dua2 paper. Hehe.

Okay, start dengan statistik dulu. Haa semalam, hujan lebat kot masa exam (yess, of course tak basah sebab jawab dlm exam hall kan ) tapi sejuk kot !! Dalam dewan dah la aircond sejuk giler, tambah hujan lagi, memang sejuk berganda-ganda la. Nasib pakai jaket unimap kesayangan, so tak sejuk la sangat. Semalam, abg bff aku pegi kot masa exam tu, dia teman member dia. Masa hujan tu, aku dok terpikir la dia dok mana la hujan lebat ni, kesian betol (caring tak ? sweet tak ?) wahahaha. Pastu, aku jawab paper semalam dengan jayanya (jaya la sgt ).

Paper thermo hari ni, soalan pertama je aku dah stuck, ape kemende dia nak ni ??? So aku skip, pergi soalan 2 dulu, okay beres. Urutan number soalan aku jawab tadi, 2, 5, 1, 6, 3. Amik kau ! jawab yang mana senang dulu (kata dr.supri). Aku pom buat camtu la, jawab x ikot soalan, bedal jer. Hehe. Pastu soalan yg aku mula2 tinggal tu, alhamdulillah bleh jawab semua. Conclusionnye, paper thermo lagi rilek kot dari adik dia (physical chemistry, last sem). Sem lepas kalut kot jawab paper tu. Pukul 5pm aku dah beres dah, setengah jam aku dok mengelamun jer. Tengok encik lokman dok main nset, sengih2 jer. Aku gelak dalam hati sorang2. Wahahaha.

So, aku redha and tawakkal jer la dengan paper semalam dan hari ini. Semoga dapat result cemerlang la. Aminn.

*Ada 3 papers lagi :-D

No comments:

Post a Comment