Tuesday, June 4, 2013

Study Week !!

Hari ini hari ke-3 'study week' untuk sem 2 sidang 2012/13 ni. Aku bertungkus lumus jer study kat library kangar tu. Haa UniMAP ni ada 2 library, satu kat Kangar, satu lagi library rasmi unimap kat Kampus Tetap Pauh. Library kat Pauh ni tak ramai yang datang sebab jauh kot dengan kolej kediaman. Tapi kalau hari belajar, ramai la kot sebab ramai yang belajar kat Pauh ni. Aku tak la, aku belajar kat kawasan Kangar jer. Hehe.Tapi hari ini aku datang library pauh pulak, sebab member aku yaya, ade quiz math kat sini pukul 3. So datang study kat sini jela. Dah la datang dengan moto. Haaa ni yang aku nak cite ni. Datang dengan moto, dah la jauh, aku pulak bawak, penat kot. *wekk mengade. Pinjam moto dengan classmate, pagi2 buta dah kejut taknak bagi dia tido, kang tak terambik pulak moto kalau dia dah tido, tido mati kot. Haha.Okay, bertolak la aku ke Pauh ni naik moto dengan yaya. Yang sebenarnya aku tak berapa ingat la jalan ke pauh ni, hahaha. Yaya pom tak ingat sangat. Aku pom tawakkal je la lau tak ingat jalan, ingat-ingat macam tu jela, takot gak aku lau sesat tapi apa yang aku takot terjadi gak, kiteorang sesat kot, salah masuk jalan. Wahaha nasib bek cepat tersedar salah jalan sebab pelik je jalan yang kteorang masuk tu, macam jalan kampung jer. Hihihi.Malu jer dah dekat 2 tahun dok Perlis ni tapi jalan ke Pauh pom tak berapa ingat. Hahaha. Aku gelak je dengan yaya tu, sama-sama ngengg jer. Hehe. Okay, first paper aku 9hb, hubungan etnik. Malas jer nak baca pasal etnik metnik ni. Adoii. Okay, dah sampai library, study !!!!

No comments:

Post a Comment