Sunday, June 9, 2013

1st Paper : Hubungan Etnik

Alhamdulillah, petang tadi settle satu paper, iaitu paper Hubungan Etnik. Ni subjek wajib, bukan teras..so 2 jam kredit jelah. Coursework 30%, final exam 70%. So, apa yang aku berjuang tadi tu untuk 70% okay !
Tadi soalan objektif ada 40 soalan, pastu esei 2 soalan. Aku jawab esei dulu bagi siap, takut lupe nanti apa yang dah aku hafal. Tu pom memang dah lupa kot, aku bantai ayat sendiri je tadi, asalkan sama la dengan apa yang aku ingat tuh.

Then, aku jawab objektif pulak bila dah settle 2 esei tu. Haaa lupe pulak. Exam start pukul 2.30pm, pukul 4pm aku dah beres sume soalan esei dan objektif. Pastu mata aku mula la dok merayau-rayau tengok sekeliling dewan. Lecturer yang jaga exam tu pom hensem jugak *yg pada mulanya aku ingat student. Hahaha gatai betol, yang tu jugak yang kau nampak kan noks ! Gatai jer manjang.

Lebih kurang pukul 4.10pm, member aku yg dok depan jadi orang yang pertama kuar dewan, aku pom apa lagi, panggil yaya, jom kuar. Lepas tu baru la beberapa orang berani kuar dewan. Buat ape lama-lama dok dalam dewan tu, baek kuar jelaa. Balik tido lagi bagus. *Aishh tido je keje. Okay, so one paper done !! Hopefully dapat A la kan, Amin :)

No comments:

Post a Comment