Saturday, September 14, 2013

Semester 5 . Third Year.

Genap 9/9/2013, maka aku pom secara rasminya bergelar pelajar kejuruteraan tahun 3. Yay ! Seniorita ! Berlagak senior mentang2 dah tahun 3. Hehehe.

Sem ni aku serumah dengan classmates aku aka bff aku. KAK NINI. JANNAH. FATEHAH. Sem ni kami berempat jer serumah. Sepatutnya bertujuh tapi tak tahu la camna memang kami dapat berempat jer. So heaven gilaaa ! umah ini kami yang punya. Hahaha. Tapi yang tak bestnya umah ni aras 4. Blok pulak belakang, memang ponat la nak jalan keluar pergi class, beli makanan semua. So, kteorang masak sendiri je makanan kalau malas turun. Hahaha. Biasa la umah perempuan kan.

Aku sebilik dengan Kak Nini, Jannah sebilik dengan Teha. Satu bilik lagi automatik kosong la. Hahaha. Satu bilik lagi Jannah buat bilik simpanan barang2 dia. Amboii tamak giler. Hahaha. Okay tu jela nak cakap awal2 sem ni. Adiosss !


No comments:

Post a Comment