Monday, November 19, 2012

HABISLAH aku !!!

ENGINEERING MATHEMATICS III. Mathematics terakhir yang aku ambil kat universiti ni setelah melalui adik2 nya yang lain iaitu Eng. Math I & Eng. Math II semasa sem 1 dan 2 dulu. Punya payah aku nak menghabiskan ketiga-tiga math ni. Nasib baik 2 dah lepas. Tinggal abg sulong die je ni. Serious aku kurang faham ape yang aku belajar dlm math III ni. Macamne nak exam ni oiii..takotnya. Aku dah la lemah math berversi calculus ni. Lau math budak upsr boleh la. Hehe. Paling sakit hati bila dah ulang kali tengok nota,contoh, try buat tapi still x faham jugak. *bengap jugak ye aku ni. Tapi tulahh mmg xfaham. Lecturer ajar apa pom aku xfaham. Chapter 1 okay la kot faham jugak. Masuk chapter 2 apebenda la yang aku belajar ni. Haishh stresss !!! Bila la aku dan math boleh bersatu ye. Hmm

Mood : Stress study benda yang xfaham2 ! (_ _!!)

2 comments: