Tuesday, February 28, 2012

Aku rndu sangat2 kat dua orang budak kecik ni................ <3 <3 <3

my darlings alya and aleesya :)
Sape dua orang budak ni hah?? anak aku ke? adik aku? mgkin anak jiran kot kan...hehe..
sume salah la.. dieorang ni anak2 sedara aku, ataupom orang utaraq cakap anak menakan,hee..
Mereka anak2 kepada satu satunya Kakak aku (aku ade seorang je kakak,hu3.)
Siti Salina Bt Bani Yamin and sudah tentunya abg ipar aku iaitu Mohd Fadly Bin Yusoff....ni la mereka..




HAAA,berbalik kepada cerita tentang anak sedara aku tuh,hee..aku hanya ada dua orang je anak sedara *utk setakat ni la..for the future xtau laa..dua2 girl,teringin sangat nk nephew,.sebab aku xde adik lelaki,hehe..xtau mcmne perasaan ada adik lelaki ni,mcm best je kan..leh bergusti,hahaha...
*mak oii,ganas nye aku..
 Si kakak *anak sedara aku yg sulung..bernama NUR ALYA HAZIQAH BT MOHD FADLY....selamat dilahirkan pada tanggal *aicehh,mcm skema je 16 Julai 2006,sekarang macam da besar je..tak percaya pulak asenya,kakak da besar..da 6tahun umur dia,da jadi anak daraa...hehehehe :D


Si adik pulak baru berumur almost 2years i think..kot,hehe..dilahirkan pada 14 Jun 2010. Bercakap pom xbrape nak fasih lagi...hu3,rindu si kecik ni..oppps lupa lak,nme budak kecik comel ni NUR ALEESYA DAMIA BT MOHD FADLY,hehe..jgn marah ye sayang,mak lang lupe :D

Rindu betul lah aku kat dieorang,hishh!!! rindu nak dengar kakak (alya) panggil "MAK LANG",x pom dia selalu aci redah je panggil ak "LANG" je...hish3 budak ini bukan maen,,hehe,rindu nak tengok si adik wt muka comel,hehe..muka garang,haha..rindu rindu rindu!!!!!!!!!!!!!!!

comel sangat!!!



Mak lang sayang korang ketat2 :)



alya and mak lang :)







No comments:

Post a Comment